پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119323
توسط يک نهاد امنيتي صورت گرفت:
بازداشت يکي از عوامل تحريکات اخير در اصفهان با لباس و آرايش زنانه
تاریخ انتشار : 1393/08/03 07:58:53
نمایش : 1533
مردي که با آرايش و لباس زنانه قصد تحريک افراد به تجمع و اعتراض جهت دار درباره اسيدپاشي هاي اصفهان را داشت، بازداشت شد.گفته مي شود لکه هاي سوختگي خاصي نيز بر روي بدن اين مرد وجود دارد که اين موضوع در دست بررسي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل ازخبرنگار خبرگزاري فارس از اصفهان، در حالي که تلاش مسئولان انتظامي، امنيتي و قضايي براي دستگيري عوامل جنايت اسيدپاشي به صورت چند زن ادامه دارد، طي روزهاي اخير به بهانه اعتراض به اين ماجرا برخي افراد و جريان ها در شبکه هاي اجتماعي، فضاي مجازي و نيز محيط عمومي سعي کردند با جهت دهي خاص، افراد را به اعتراض عليه دستگاه هاي مسئول تحريک کنند.

بنا بر اين گزارش، در همين زمينه توسط يک نهاد امنيتي مردي بازداشت شده که با آرايش و لباس زنانه قصد تحريک مردم به تجمع و اعتراض عليه نهادهاي کشور را داشت. از اين مرد زن نما که بازجويي از وي در اين نهاد امنيتي ادامه دارد برخي ادوات ارتباطي و جاسوسي کشف شده است.

گفته مي شود لکه هاي سوختگي خاصي نيز بر روي بدن اين مرد نيز وجود دارد که اين موضوع در دست بررسي است.

اطلاعات تکميلي در اين باره به به اطلاع عموم خواهد رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html